SMEBank innerpage CustomerService

Bagaimana cara untuk berkongsi maklum balas dengan kami.

SME Bank komited untuk mengendalikan setiap maklum balas atau isu berhubung perkhidmatan kami. Sila kemukakan perhatian anda kepada Jabatan Pengurusan Perkhidmatan Pelanggan kami untuk tindakan lanjut. Maklumat anda adalah sangat berharga dalam usaha kami untuk menambah baik mutu perkhidmatan kami.

Apakah maklumat yang perlu anda berikan sekiranya ingin membuat aduan?
  • Nama, nombor telefon untuk dihubungi, emel dan alamat penuh anda.
  • Lengkapkan dan kembalikan Borang Maklum Balas/Aduan
  • Tarikh dan tempat kejadian berlaku (jika berkenaan)
  • Nama pegawai yang berurusan dengan anda (jika berkenaan)
  • Sebarang dokumen atau maklumat lain yang berkaitan untuk menyokong aduan anda (jika berkenaan)
Apa yang akan berlaku selepas aduan dikemukakan ?
  • Setiap aduan akan disiasat dan didokumenkan.
  • Pengesahan penerimaan akan dihantar kepada anda dalam tempoh 24 jam dari tarikh diterima (mengikut hari bekerja)
  • Respon/penyelesaian ke atas aduan akan diberikan dalam tempoh 10 hari bekerja untuk isu yang tidak rumit.
  • Untuk aduan yang lebih rumit dan memerlukan siasatan lanjut, respon dan penyelesaian dilaksanakan dalam tempoh 30 hari bekerja.
  • Kadangkala, kami mungkin mencadangkan penggunaan pengantara atau kaedah lain jika timbul

TAWARAN KAMI

MySMEBina

MySMEBina

MySMEBina is a financing programme for construction and infrastructure projects awarded by Federal Government, State Government, Government Link Companies (GLCs) and its subsidiaries.
Read More

MySMEBekal

MySMEBekal

MySMEBekal is a complete short term financing programme to supply or maintain the contract awarded by Federal Government, State Government, Government Agencies, Government Link Companies (GLC) and its subsidiaries.
Read More
Supplementary Renewed Facility <br />(i-SURF)

Supplementary Renewed Facility
(i-SURF)

i-SURF is an automatic additional financing of working capital for SME Bank’s existing customers who have collateral of property and / or Sijil Pelaburan Am Mudharabah/ Fixed Deposit charged/ pledged to the bank and have shown good repayment records.
Read More
i-Pembiayaan Premis Perniagaan

i-Pembiayaan Premis Perniagaan

With i-3P, you can purchase or refinance business premises and at the same time secure working capital for your business growth.
Read More
  • MED agensi agensi agensi agensi agensi agensi agensi agensi agensi agensi
  • agensi agensi agensi agensi agensi agensi
Hubungi Kami:
Menara SME Bank,
Jalan Sultan Ismail,
50250 Kuala Lumpur

Tel: +603 2603 7700
customercare@smebank.com.my